Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Samsun Valiliği
T.C. Samsun Valiliği
T.C. Samsun Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Vali Yrd. Görev Dağılımı Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat Etik Kurulu İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik
  • SAMSUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Açık Kapı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
16
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
    • Vali Yrd. Görev Dağılımı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Etik Kurulu
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
  • SAMSUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Açık Kapı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM

'DÜNYADA CERRAHİ ALET ÜRETEN ÜÇ ÜLKEDEN BİRİYİZ'

      
        Valimiz Sayın İbrahim ŞAHİN, 2017 yılında açılmaya başlayacak şehir hastenelerine dikkat çekerek, Samsun'da üretilen cerrahi aletlerin önemi ve bu sektörü daha fazla nasıl geliştirebiliriz konusunda açıklamalarda bulundu.
 
        Valimiz Sayın İbrahim ŞAHİN yaptığı açıklamasında, “Samsun'da üretimi yapılan cerrahi alet sektörünün gelişmesi halinde, Türkiye alanında dünyada söz sahibi 3 ülkeden biri olacaktır. Samsun cerrahi alet üreten dünyadaki 3 önemli merkezden birisidir. Türkiye'de üretilen cerrahi aletler, ihtiyacın yüzde 10'unu karşılamaktadır, bunun daha yukarılara çıkarılması gerekir.”dedi. 
 
        2017 yılı içerisinde ciddi projelerden birinin medikal aletler konusu olduğunu belirten Valimiz Sayın İbrahim ŞAHİN, "Cerrahi alet üretimi dünyada 3 yerde kümelenmiş durumda. Bu Şehirler; Almanya'da Tuttlingen, Pakistan'da Sialkot ve Türkiye'de Samsun. Samsun'da 40 firma 15 bin türde medikal alet üretiyor. Firma yetkilileriyle konuştuğumuzda eleman bulmakta zorlandıklarını söylüyorlar. Eleman temini açısından bir meslek lisesi açılması için teklif götürmüştük. Milli Eğitim Bakanımız bu konuyu çok önemsedi. Bakanımızın bu konuda hızlı talimatları oldu. Müfredatın dahi burada taraflarca belirlenmesi konusunda ciddi bir esneklik gösterdiler. Kurumlarımız müfredatı oluşturuyorlar. Biz hemen bir okul temin ettik. Okulun tapusu Milli Eğitim Müdürlüğüne teslim edildi. Okul müdürünün atanması yapıldıktan itibaren 2017-2018 eğitim-öğretim döneminde Medikal Aletler Meslek Lisesi veya Medikal Aletler Anadolu Meslek Lisesi adı altında okulumuzu açmayı düşünüyoruz.
 
        Yavrularımız bu meslek lisesini okurken fabrikalarda, atölyelerde üretime katkı sağlayacaklar. Kendilerine hesap açtıracağız ve çalışmalarını ücretlendireceğiz. Aynı zamanda banka hesaplarında para bloke edilecek ve mezun olduklarında küçükte olsa bir sermayeleri olacak. Yavrularımız mezun olduklarında arzu ederlerse kendi iş yerlerini açabilecekler. Bizim en büyük sıkıntımız nitelikli iş gücü. Bunun yetişmesi konusunda Milli Eğitim Bakanlığımızla ciddi şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Diğer taraftan üniversitemizin devreye girmesi gerekiyor. Meslek Yüksek Okulunda medikal aletler bölümünün açılması önerilmişti. Bu konuya çok sıcak baktılar ve geçen yıl ilk grubu da aldılar. Fakat bu noktada bizim önceliğimiz meslek lisesi mezunları yetiştirmek."dedi.
 
        Bafra'da Medikal Aletler Organize Sanayi Bölgesi kurma çalışmasına başlandığını belirten Valimiz Sayın İbrahim ŞAHİN, “Bafra'da Medikal Aletler OSB kurma çalışması çok sağlıklı bir şekilde ilerliyor. Amacımız buranın yaşayan bir OSB olması. OSB'nin içerisinde iki katlı evler olmasını istiyoruz. Evlerin altına kuracağımız siensi tezgahlarda boş zamanlarında üretime katkı sağlayabilirler. Parça başına ücret alacakları için ek gelir elde etmiş olacaklar. Firma sayısını ve istihdamı 20-30 binlere çıkararak ekonomiye de kazandıracağız. Daha fazla üretimin gerçekleşmesi için, işin başka bir ayağında; Sağlık Bakanlığı ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığımız özellikle SGK alımları yaparken öncelikli olarak iç üretimin desteklemesi noktasında bir düşüncemiz var. Bunu sağlayabilirsek en azından iç üretim desteklenmiş olur. Şuan ürettiğimiz ihtiyacımızın ancak yüzde 10'unu sağlıyor. Onun için önü açık bir sektör. Firmalar yeni iş yerlerinin sektöre katılmasından rahatsız değil. Tam tersine bunu arzuluyorlar. Bazen toptan alım olduğunda firmalar bunu karşılayamıyor. Firma sayısı çok olursa bakanlıkların ya da genel sekreterliklerin talepleri karşılanacak, böylece birlikte dışarıdan alımın önüne geçmiş olacağız.
 
        Sayın Cumhurbaşkanımızın başbakanlığı döneminden beri önemsediği şehir hastaneleri 2017 yılı itibariyle yavaş, yavaş açılıyor. Bunların ihtiyacı olan malzemelerin iç piyasadan temin edilmesi gerekiyor. Eğer bunları dışarıdan alırsak yurt dışına döviz çıkışı söz konusu olacak. Onun için Samsun'daki firmalar zihinsel olarak bir hazırlık yapmış durumdalar. Eğer bu ihtiyaçları Samsun'dan karşılayacak olursak hem Samsun, hem ülke ekonomisi kazanmış olacak. Samsun'da 15 bin ürün üretiliyor. Ama sağlık sektöründe 500 bin farklı enstrüman kullanılıyor. Onun için biz bu 15 bini 35-40 bine çıkaracağız. Samsun'da şu an istihdam sayımız 2 bin civarında. Bunu 20-30 binlere çıkarmamız gerekiyor. Çünkü Almanya Tuttlingen'de sadece cerrahi aletler işinde çalışan insan sayısı 105 bin. Halbuki, bizim çok işsiz insanımız var. Bunları nitelikli hale getirirsek hem ülkemiz dışarı döviz göndermeyecek, hem iç piyasadaki ihtiyacı karşılayacağız. Eğer Samsun bunu başarırsa Türkiye bölgede, hatta dünyada söz sahibi üç ülkeden biri olacak. Biz bu konuyu çok önemsiyoruz. Hep beraber bu amacımıza ulaşmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. "dedi.
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
  • Resmi Gazete
  • Teknofest
Kale Mahallesi Atatürk Bulvarı No:185 Hükümet Konağı 55030 İlkadım/SAMSUN
+90 (362) 431 64 75
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız